sghjmmbmbmبسر ها فكر مي كنن دارن دخترهارو خر ميكنن اما.......مطلب ارسالی ازniko
 
پسر و دختر
 
 

بسرا مراقب خوىتون باشيد خر نشيد..............................................................................................

روزي روزطاري بسري با دوست دخترش قرار داشت در همان حال با 2يا3نفرديكه هم قرار داشت زنك زى به يكي از اونها وكفت عزيزم من نمي تونم بيام  دختر با كمال خشحالي با و بايين بريد.......................................

به نفر بعد هم زنك زد و كفت من عزيزم جايي كار دارم نميام..دختر كفت منم كار دارم خلم باي....

قصد ىاشت با نفر 3 برود بيرون جون خشكل تره اما دختر كفت با داداشم دارم ميرم شتر سواري دوست داري بيا"""""""""""""""""""""""



نظرات شما عزیزان:

roz
ساعت10:15---13 تير 1391

عالی بود به وبلاگ من هم سر بزن


طوفان
ساعت14:36---3 اسفند 1390
جالب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 12:39 :: توسط :

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
وای سعیدیعنی اینقدرگرسنه بودی؟؟؟؟ عکسی دیگرازسعید پسرهاشبیه سوسکن!!! سلام من تازه به جمعتون اضافه شدم و می خوام نویسندتون بشم.میشهههههههههههههههههمطلب ارسالی ازمحمد فتحی !!!!!!!!!!!!!!!! وحشی وحشی وحشی خخخخخخخخخخ گناه؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پسرودختر و آدرس boy.girls.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.